SAHTE ROMEO - Leisa Rayven


Nefes alamıyorum. Bir saniye. Neler oldu? 

O kadar müthişti ki. Cidden. O kadar inanılmaz bir kitaptı ki. Açıp açıp okuyacağım nadir kitaplardan biri oldu. Hiç sıkılmadan defalarca okuyabilirim.


Çok fazla konuşuldu. 'Bad Romeo' adeta çıldırma sebebi oldu ve evet, artık neden olduğunu anlıyorum. Bu kadar duyguyu, bu kadar güzel hisleri tek bir kitapta toplayıp bunu kusursuz bir şekilde sunmak... Vay be! 


Karakterler çok... Aşırı. Cassie Taylor tam bir azgın. Hem iç sesi, hem günlüğü, hem kendisi cidden azgın. :D Ethan Holt ise çok yaralı, belki de sorunlu demeliyim. Geçmişini bir türlü atlatamıyor. Birbirlerini cidden sevdikleri o üniversite yıllarında Ethan, Cassie'yi paramparça edecek bir şey yapıyor ve terk ediyor ama ne yaptığını ilk kitapta öğrenemiyoruz. 3 yıl sonra tekrar geldiğinde Cassie'nin deli gibi korkmasına sebep olan bir şey. Deli gibi merak ediyorum çünkü ikisinin de acısı, çaresizliği, aşkı, güvensizliği öyle büyük ki 'Neler olmuş?' diye düşünüp durmamak elde değil. Oynadıkları Romeo ve Juliet oyunun provalarında bizzat kendim bulunuyormuşum gibi hissetmem... Güzel Sanatlar Akademisi'ndeymişim gibiydi. O kadar içli dışlı ve güzel anlatılmış. Kahkaha attığım çok fazla yer oldu. Gerçekten çok fazla eğlendim. Ama gözlerimin dolup içimdeki sızıyı hissettiğim sahneler de bir o kadar fazlaydı. İki âşığın duygularını tam olarak hissettim. Geçmişle bugünü bağdaştırıp anlatışında çok güzel bir bağlantı var. Neden-sonuç gibi veya önce-sonra gibi. Okuyucunun aklını bulandırmadan çok başarılı bir şekilde işlenmiş. Ki bence bu da takdir edilesi.


Kitap hakkında diyebileceğim bir şey şu an yok ve bu nasıl olabiliyor bilmiyorum. O kadar etkilendim ki kelimelere dökemiyorum. Uzun uzadıya bir şeyler yazmak işkence gibi, sadece oturup bir kez daha okumak istiyorum. Kesinlikle tereddüt dahi etmeyin. Alın, okuyun ve tekrar okuyun. Ben neden bu kadar geç kaldığımı sorguluyorum sürekli. Daha önce okusaymışım şimdi ikinciye okuyacaktım falan gibi. Umarım Juliet Paramparça için fazla beklemeyiz. Hemen basılması gerekiyor bence, Yabancı bizi bu ikiliden fazla mahrum bırakmasın.


Neyse. Ben biraz daha kendi kendime Sahte Romeo fangirl'liği yapayım. Herkese mutlu bir akşam dilerim! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder