Katiller Çetesi: SARAI - J.A. Redmerski (#KPiBT - Yorum)


Merhabalar! Keyifleriniz nasıl? Bloguma aylar sonra ilk defa uğruyorum ve yine Redmerski ile. Sarai merakla beklediğimiz bir kitaptı ve Kırmızı Pelerinliler olarak etkinliğini yapıyor olmak çok güzel. :D (Not: Karakterler hakkındaki bilgiler yarın etkinlik kapsamında blogumda paylaşılacak.)

Öncelikle Sarai'nin kapağına ve baskısına ben bayıldım. Zaten orijinal kapak fotoğrafı kullanılmış ama o kadar kaliteli duruyor ki. ♥

Redmerski, Hiçliğin Kıyısında ve Sonsuzluğun Kıyısında'dan sonra gelecek kitaplarını takip etmeye kesinlikle karar verdiğim bir yazar olmuştu. Katiller Çetesi serisi pek okumadığım bir türden olsa da konusu ilgimi çektiği için daha ilk zamandan okumaya karar vermiştim.



En kısa şekilde kitabı şöyle tanıtabilirim: Sarai, 14 yaşında annesi tarafından bir uyuşturucu baronu olan Javier'ın eline bırakılıyor ve dokuz yıl orada esir kalıyor. Javier, Sarai'ye hastalıklı bir şekilde aşık ve diğer kızlardan ayrı muamele görüyor. Dokuz yılın sonunda yaşadıkları çiftliğe bir iş için gelen Amerikalı Victor'un arabasına saklanarak oradan kaçıyor. Victor ise bir kiralık katil. 9 yaşından beri Birlik için çalışıyor. Olaylar tam olarak Sarai çiftlikten kaçmaya karar verdiği an başlıyor.



Gayet akıcıydı ve hızlı okuyabildim. Karakterlerin ikisi de güçlü, duygusal olarak karmaşık ve soğukkanlı olunca ortaya ilginç durumlar çıktı. Kurgusu beni içine aldı, merakta bıraktı ve sürükledi. Yaşamak zorunda kaldıkları hayatlar onlara acımama sebep oldu hatta. Zamanla Sarai'nin içindeki masum olmayan kişinin ortaya çıkışını okumak zevkliydi, tabii bu süreçte yanında Victor'un olması da. Kitaptaki tüm karakterler anormal. Hepsinin içinde bir bilinmez var ve itiraf etmeliyim ki bu benim açımdan hikayeyi daha da cezbedici yaptı. :D Victor ve Sarai ilk görüşte aşık olmuyorlar, aynı olması gerektiği gibi. Yavaş yavaş ortaya çıkan bir aşk. Ama bu kitap daha fazla tutku kaldırabilirdi bence. Eksikliğini hissettiğim tek kısım ikili arasındaki bu daha fazla gerilimdi. Çok fazla gözüme battı mı? Hayır. Olsa daha iyi olabilirdi sadece. Kitap zaten salt romantik olmadığı için bu normaldir de belki. Aksiyon kısmı daha ağır basıyor ve çok güzel sürüklüyor, ben kendimi bayağı kaptırmıştım.



O kadar kötü bir yerde bitti ki meraktan çatlayabilirim. :D Bittiğinde ilk bir-iki dakika boş bakışlarla sayfaya baktım. Cidden? İkinci kitap sonbahar aylarında çıkacak denmişti ama... Nasıl bekleyeceğim? İlk kitaptan daha iyi olacağına dair bir umudum var çünkü artık Sarai kim olduğunu ve kimin yanında olmak istediğini biliyor. Kafasında belirli bir hedef ve plan var. Ama Victor konusunda pek konuşamıyorum çünkü ucu oldukça açık bırakılmıştı. Nerelerdesin Victor?



Goodreads'de Sarai'ye 5 yıldız vermiştim ama 4 ve 5 arasında oldukça kararsızdım açıkçası. Çünkü kitabın düzenleme kısmında gözüme batan çok fazla şey vardı. İmla hataları, yazım yanlışları ve özne-yüklem kopukluğu gibi. Okuyan herkesin dikkatini çekti mi bilmiyorum ama bana radar gibi takıldı ve rahatsız etti. Bir sonraki kitaplarda umarım daha fazla dikkat edilir çünkü okuyucuyu cidden rahatsız eden durumlardan biri de bu.

Ben Redmerski kalemini sevdiğim için rahatlıkla tavsiye edebilirim. Bir şans verin bence. Hiçliğin Kıysında'yı okumadıysanız onu ayrıca ŞİDDETLE öneriyorum. :D 

Kendinize iyi bakın! Mutlu günler. ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder