SONSUZLUĞUN KIYISINDA - J.A. Redmerski (KPiBT - Playlist)


Okuma etkinliğimizin kapanışını da yapıyoruz! :D Hem Hiçliğin Kıyısında hem de Sonsuzluğun Kıyısında içerisinde geçen, birbirinden harika ve anlamlı şarkılardan oluşan kısa bir Playlist getirdim! :D ♥ Bu seri benim müzik listemi salladı, ciddiyim. Telefonumdaki şarkıları bile değiştirdim. Aralarında özellikle biri var ki... Hangisi olduğunu söylemeyeceğim ama ben çok fazla seviyorum. ♥ Dinlemek için üzerlerindeki bağlantılara tıklamanız yeterli. :D 


1) The Rolling Stones – Lough, I Nearly Died

2) The Civil Wars - Bartom Hollow

3) The Civil Wars - Poison & Wine

4) The Civil Wars - Tip of My Tongue

5) The Civil Wars - Birds Of A Feather

6) Dax Riggs - Night Is the Notion

7) Stevie Nicks - Edge of Seventeen

8) The Eagles - Hotel California

9) Kansas - Dust in The Wind


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder